2011. április 16., szombat

Zöldséges röszti

Egy fél banán.
Ez egy havi vitaminadagja a férjemnek. Na jó, eszik még hagymát is. De a többi zöldséget, gyümölcsöt nekem kell ügyesen becsempésznem az ételekbe. Adott volt egy zacskó friss spenót, mit is főz belőle az ember? Főzeléket? Hát az a fentiek ismeretében nem lehetséges, így találtam ki a spenótos rösztit. Annyira jól sikerült, hogy magam is meglepődtem. Szóval alig telt el két hét, és meg kellett ismételnem férjem kérésére. Ezúttal medvehagyma is került bele. Íme a recept:

Spenótos-medvehagymás röszti

50 dkg burgonya
20 dkg párolt spenót
kis fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
fél csokor medvehagyma
1 tojás
só, bors

A burgonyát lereszeljük, jól kinyomkodjuk a levét, hozzáadjuk az apróra vágott, lecsöpögtetett spenótot, és a szintén felaprított medvehagymát. Reszelt vöröshagymával, fokhagymával, sóval borssal ízesítjük. A tojással összekeverjük és pogácsákat formázunk. Serpenyőben, pici olajon ropogósra sütjük. Én most tejföllel és reszelt füstölt sajttal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése